22 august 2007

Galway

According to Peadar 1..


..så står denne svanen og tenker 'man, I wish I was down there...' Men at den bare er for dum til å skjønne hvordan han skal komme seg dit... (according to meg er det tydelig at svanen står og gjør seg til som best den kan, med vingen på hoften og greier, men vi var for redde for høye 'honk' til å ta noe særlig notis av det hele)

'down there', det er her:


Denne damen er den ivrigste svanemateren jeg har sett i hele mitt liv.

Flere svaner:


According to Peadar 2..


..så er det viktig å klatre på det som kan klatres på, noe som forøvrig var årsaken til at jeg befant meg på toppen av en veldig høy og veldig stengt port natt til søndag mens jeg lurte på om den beste løsningen rett og slett kunne være å besvime og håpe at noen kom til å fakke meg...

Nuvel;


According to Peadar 3..


..så er fyren i vinduskarmen en ordentlig kuling (vi så han drikkende øl på et gatehjørne tidligere på dagen) According to meg burde noen ha stukket et par kastanjetter i hendene hans, og de skjønne franske damene til høyre ville hatt et fabelaktig akkompagnement til musikken sin.

Galway søndag ettermiddag:






Ingen kommentarer: