28 januar 2008

Dugnad

Jeg lå søvnløs i sengen min og funderte på hvordan jeg de neste ukene skal rekke å ha et liv ved siden av studier, jobb, korpsøvelser, personalmøter, forelesninger fra i fjor jeg går på bare fordi det er gøy, oppgaveskriving, årsmøter og salgskurs da det slo meg at korpset mitt ikke har bedt meg om å ta med så mye som en kaffekanne på noe som helst arrangement siden Kine og jeg laget de fin-fine snittene med seigmennpynt til et seminar for mange, mange år siden.

Det var lurt.

----------------

Soundtrack: Dropkick Murphys - Wicked Sensitive Crew

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gå på gamle forelesninger! Det har jeg aldri tenkt på.. det skal jeg også begynne med. For en ypperlig anledning til å se nonchalant på andre mennesker å tenke "hoho, dere er dumme som ikke kan det der!"

Anonym sa...

Jeg tror jeg har et forslag på hva du kan kutte ned på...
Men det med seigmennene var en briljant idé!

Rigmor sa...

Da jeg gikk andre året på universitetet ble jeg sykemeldt fordi jeg fikk en branndør i hodet - på en fundraiser for pensjonerte greyhunder.

OK, så man får et visst rykte på seg etter det, men også tid til å tenke...

Nevnte jeg forresten at York er en av favorittbyene mine i England?