27 august 2006

I storbyen


Septum

Det har tatt meg et halvt år, men endelig er den på plass igjen.


Jeg har ikke tilnavnet "koppen" (rote-) for ingenting...

Denne helgen har jeg vært på ekskursjon til hovedstaden, og jeg får fremdeles et snev av "bønder i byen"-syndrom når jeg oppdager at byen er full av mennesker til og med etter klokken fem på en fredag.

Også så mye fantastisk det er å bruke penger på! Et lite utvalg:











































































Det startet med folkehøyskoletreff på Dovrestua fredag kveld, der vi var hele 17 av ca. 150 som møtte opp for å plage servitørene og danse til fengende musikk...

"Jag trodde änglarna fanns, bara, bara i himmelen"

Så ble det hele avsluttet lørdag kveld med et besøk på Sexhibition, der jubelen stod i taket da selskapet mitt oppdaget at en av deltakerne i SMil-showet var en ekte "Gressvik-tøs".
Nå skal vi visstnok på åpen fest alle sammen hører jeg rykter om...

Ingen kommentarer: