13 november 2006

Matt...

Lørdag ettermiddag var jeg så heldig å overvære "Chess" i Oslo spektrum. Det var ti år siden sist, men den gang fikk jeg ikke med meg så mye, grunnet et aldri så lite epilepsianfall på stolen ved siden av meg, noe som senere endte med at jeg måtte bære min kjære Kjersti opp vakletrappene og inn på toalettet der hun til slutt sovnet...

Bortsett fra du som satt rett bak meg (felt 111, rad 3, takk skal du ha fænmæ ha!) og stadig sparket meg i ryggen, samt den litt engstelige tanten på min høyre side som var livredd for at jeg skulle søle rødvin på henne og dessuten syntes at jeg bråkte da jeg klappet uten vanter, var det en deilig opplevelse :)

Det eneste jeg lurte på var om noen noengang har vurdert å caste Meat Loaf som Amerikaneren. Han ville garantert truffet der forestillingens Rune Andersen-lookalike ikke nådde helt opp...

Og... G'sten.... Jeg synes du var flink, jeg :) *klappe på skulderen*

Ingen kommentarer: