16 november 2006

Sport

Det eneste sportslige ved meg, dersom vi ser bort fra et intenst forsøk på å bli Arsenal-fan da fotball var det eneste jeg fikk lov til å se på tv hver onsdag i kollektivet "anoreksi, bulimi, har ikke tiiid", er en intens ungdomsforelskelse i... darattattaaaaa! Gunde Svan!




















Jeg vet ikke om det er fordi han er så forbasket blid hele tiden, eller om det rett og slett er måten han uttaler navnet sitt på (jeg tror han har funnet opp et tonem helt på egen hånd), men jeg er glad for at Golden Goal minnet meg på Gunde denne uken... *sukk*

Siden vi er inne på pinligheter, så kan jeg nevne at jeg faktisk så en hel del på skiløp en gang i tiden... da jeg var syk... veldig syk... men det var mest pga... *dobbeltsukk*














*rødme*

2 kommentarer:

Elvis Bling Laden sa...

hehehe...
Sjølv var jeg i samantha fox, så jeg har jo ikke så mye å le av, egentlig. På den andre sida var kanskje hele norge forelska i sam fox på den tida?

Sif sa...

Jeg tror kanskje Norge har hatt mange underlige oppheng i løpet av årene.. Det er derfor et program som "Gyllene Tider" funkekr så bra...