03 mai 2008

Oooh!

Jeg elsker Dylan Moran. Jeg gjør det. Jeg prøver, som jeg alltid gjør, å tvinge alle vennene mine til å elske ham også, og det går faktisk litt bedre enn mye annet jeg prøver å få vennene mine til, kanskje ikke så mye elske lenger, men i det minste akseptere.

Nå nettopp snublet jeg nettopp over info. om at Dylan Moran kommer til York i oktober. Jeg gikk øyeblikkelig fullstendig i spinn, kontaktet Elisabeth og kommanderte henne på tur. Da hun ikke hadde svart i løpet av to og et halvt minutt tok jeg selvsagt saken i egne hender og kjøpte billetter likevel.

Så.

Nå skal jeg vise dere hvorfor dere burde bli med til York i oktober alle sammen:

Her kan dere begynne å se Dylan Morans fantastiske stand up show 'Monster':



Her begynner det andre fantastiske showet hans 'Like Totally':



Og her kan dere begynne å se den hysteriske tv-serien 'Black Books':



Så kan dere bestille dere billetter her.

Jeg skal være guide. Jeg lover.

----------------

Soundtrack: Wendy McNeill - Such a Common Bird

Ingen kommentarer: